İLLUMİNATİ DOSYASI : İlluminati, sömürülenler ve uyanış


Google’ın sunmuş olduğu bir hizmet vardı Google Trends adında. Yıllardır bir işime yaramıyordu; eminim bir çoğunuz hiç kullanmamışsınızdır bile. Sabah sabah aklıma geldi, bi kullanayım dedim. İlginç veriler elde ettim.

Google Trends, kelimelerin dünyada aranma popülerliğini gösteren bir sistem. Fazlaca detaylı üstelik. Bölge, ülke, şehir, tarih gibi geniş seçenekler de sunuyor. Neyse lan bu ne, Google Trends’i tanıtıyorum amk.

Konumuza dönelim.

İlluminati kelimesini arattım. 2004-2012 arasında İlluminati kelimesinin search grafiği aynen şöyle;

2004-2012 Google’da illuminati kelimesi arama istatistikleri

Görüldüğü üzere büyük bir uyanış var. Grafik çok ilgimi çekti, hemen detaylara baktım. Siz de bakın, bakmayanları uyarın.

2004-2012 Google’da illuminati kelimesi arama istatistikleri (Ülkeler)

Tuhaf değil mi? Dışarıdan bakınca "eğitim seviyesi düşük", "gelişmekte olan", hatta "gelişmemiş" diye tanımlanan ülkelerde yoğun bir araştırma var konu ile ilgili.

Mesela ilk sırada Haiti var. Anarşinin hakim olduğu, batı yarımkürenin en fakir ülkesi…

İkinci sırada Nijerya var. "Petrol zengini" Nijerya’da halk, sömürgeciler yüzünden hiç de zengin değil. OPEC’teki (Petrol İhraç Eden Ülkeler) tek Afrika ülkesi Nijerya olmasına rağmen, halk tıpkı Türkiye’deki gibi varlık içinde yokluk çekiyor.

Dünyadaki kronik fakir nüfusun yüzde 6’sı Nijerya’da yaşamakta. Ülke nüfusunun yarısının günlük kazancı 1 Dolar’ın altında… Henüz 1960’da sona erdirilen İngiliz işgali yerini örtülü işgale bırakmış durumda. Belirli aralıklarla tekrarlanan askeri darbeler, Shell, Chevron gibi petrol devi küresel şirketlerle kolkola girmiş, ülkenin kasasına bir kuruş koymamıştır. Tüm bunlara teslimiyetçi ekonomi politikaları da eklenince ülkenin belini doğrultamasının sebebi gayet açık sanırım.

Bu arada Tıpkı Türkiye’deki "Hedef 2023" projesi gibi Nijerya’da da "Vizyon 20:2020" adında bu yıl açıklanmış bir proje var. Ve üzgünüm ama yine tıpkı Türkiye’deki gibi Nijerya’nın da ekonomi politikası "özel sektöre destek ve teşvik"ten başka bir şey değil.

Liste Kenya, Ruanda, Namibya, Uganda gibi ülkelerle devam ediyor. Hepsinin durumu ortada…

Zenginler tarafından yönetilen yoksulluk, insanlara hayatlarını kurtarmak için sadece hayal peşinde koşmayı öğretir. Bu yüzden Afrika’da çocukların en büyük hayali futbolcu olmaktır. Türkiye’de de Trabzon futbolcu yetiştirme konusunda birinci şehirdir fakat bunun yoksullukla alakası yok, Karadeniz’de dağlar denize paralesadfasdf.

İlluminati kelimesinin en çok arandığı şehirlerde ise İstanbul ikinci, Ankara ise altıncı sırada.

2004-2012 Google’da illuminati kelimesi arama istatistikleri (Büyük şehirler)

Birinci sırada Nijerya’nın en büyük şehri Lagos var. Listede yer alan diğer şehirler nüfusu kalabalık, nam-ı diğer metropoller. Listedeki 10 şehirden 5’inin ABD’de yer alması da dikkat çeken diğer bir ayrıntı. Dünya çapında arama sonuçlarında şehirler dediğimizde sadece büyük şehirler esas alınıyor sanırım. Çünkü aşağıdaki veriler çelişkili bir sonuç ortaya koyuyor.

Türkiye’de İlluminati kelimesinin en çok arandığı şehir İstanbul. Şaka lan değil. Çok ilginç, bakın.

2004-2012 Google’da illuminati kelimesi arama istatistikleri (Türkiye/Şehirler)

Evet yanlış görmediniz. 2004-2012 yılları arasındaki arama istatistiklerine göre ilk sırada Yozgat var. İstanbul ise 8’inci sırada. Ankara, İzmir gibi büyükşehirler listede bile yok!

Hep siyasi harita görmeye alışanlar için gelsin, işte Türkiye’nin İlluminati arama haritası. Sivas’ın doğusuna zor da olsa geçtik. Ehe.

2004-2012 Google’da illuminati kelimesi arama istatistikleri (Türkiye haritası)

SELMAN UYGUN

ÖZEL BÜRO GRUBU ÜYESİ

[status draft]

Reklamlar

Etiketlendi:, , ,

www.ozelburoistihhbarat.com

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

YÜKSEK STRATEJİ

strateji, istihbarat, güvenlik, politika, jeo-politik, mizah, terör, araştırma, teknoloji

Fight "Gang Stalking"

Expose illegal stalking by corrupt law enforcement personnel

İSTİHBARAT ALANI

Sınırsız, Seçkin, Sansürsüz, Kemalist Haber Blogu

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

%d blogcu bunu beğendi: