KIBRIS DOSYASI : Vatana kaçış operasyonu /// Asil Nadir – Ulusla rarası Kumpasa Uğrayan İşadamı


Vatana kaçış operasyonu

ABD emri verdi, İngiltere düğmeye bastı. Dış güçlere çalışan Türk medya patronları da yaralı balinaya saldıran köpekbalıkları gibi bana saldırdı. MI5 ve MI6 beni öldürmek için çok çalıştı. Son anda gizli bir uçuşla KKTC’ye ulaştım.

Vatana kaçış operasyonu

Efsane Türk işadamı Asil Nadir, yıllar sonra konuştu. aHaber’deki YAZBOZ programında şok açıklamalardabulundu. Türkiye’de etkili bir gazetesahibi de olan Nadir, o dönemdekimedya patronlarının sır toplantılarınıanlattı. 1989’da Başbakanı Turgut Özalile medyanın önde gelen isimlerinin buluşmasındatanık olduğu şok ayrıntılarıaktardı. İşte yılın röportajı:

bullet.jpgGazete sahiplerinin bir toplantısındailginç konuşmalar yaşandı.Bir medya patronu bana, "Asil Bey, bizbir balonun içindeki 7 iğneyiz. Balonupatlatmadan hareket etmeliyiz" dedi. Buifadelerin ne demek olduğunu anlamaktagüçlük çektiğimi söyledim. Daha basitbir şekilde anlatmak istedi. Bu kez, "AsilBey, yani it iti ısırmaz" ifadesini kullandı."Siz kendinizi öyle görüyor olabilirsiniz.Ancak ben öyle değilim" diye tepki gösterdim.(Asil Bey’e it, iti ısırmaz diyenkişi, Aydın Doğan‘dır).

bullet.jpgKuşkusuz o dönem vatana ihanetiçinde olan işadamları, benim vatansevgimi daha da arttırdı. Dış güçlerlebirlikte hareket eden dönemin medyasıbana, yaralı balinaya saldıran köpekbalıklarıgibi saldırdı. Şunu net olarakbelirtmeliyim. Bana operasyon emriniABD verdi, İngiltere düğmeye bastı.Türk medya patronları da onlarla birliktegerekeni yaptı.

bullet.jpgYıllar sonra İngiltere’ye döndüm.İngiliz istihbarat servisleri MI5 ve MI6‘nınsüper ajanları bana kumpas kurdu. Dahasonra MI6 Başkanı olacak dostum bana,"Seni öldürecekler" dedi.

bullet.jpgBu ajanlardan biri ABD’de kalpkrizinden öldü. Bana suçlamaları yöneltenmasadan sorumlu kişi de beyin kanamasıgeçirerek can verdi. Yargılandığım günlerdeAdalet Bakanı olan kişi, istifa etti. Kısabir süre sonra kalp krizinden öldüğünüöğrendim. Şaşırmadım.

bullet.jpgTürkiye’deki medya patronlarısürekli bana geliyor ve "Özal’a söyle,fiyatları arttırsın" diyorlardı. Bir gün opatronlar, Sayın Özal’ı bir yemeğe davetetti. Ben de davet edilenlerden biriydim.Özal’ın da olduğu yemekte o kadar çokalkol aldılar ki hepsi sarhoş oldu. Hiçbirikendinde değildi. Bu tablo şaşırtıcıydı amamaalesef gerçekti.

bullet.jpgİngilizler’in ‘Supergrass Register’diye bir kitapları var. Ülkedeki hukukdışı faaliyetlerin detaylarıyla yazılı olduğubir kitap… Burada, ülkenin tüm hukukdışı çalışmaları var. Bana karşı hazırlanankumpas ekibinin başında da çok özel biribulunuyor. Öyle ki suç dosyasını banagetirdiklerinde şaşkına döndüm. Şu andaiçinde bulunduğumuz bu büyük odayıtamamen kaplayacak kadar fazla suçlamavar. Bana karşı operasyon üstüne operasyonyapmaya başladılar. Yargıca karşı daözel bir çalışma yaptılar.

bullet.jpgScotland Yard Emniyet MüdürYardımcısı Wyn Jones ile ekibimin başavukatı mahkemede suçsuz olduğumukanıtlamak için her şeyi yaptılar. Ancakkarşımdaki güç farklı düşünüyordu. Yargıçbir ara, "Ben suçsuzum" dedi. "Sayın yargıç,sizden bir ricam var" dedim. "Nedir"diye sordu. Ben de, "Ben suçsuzum cümlesibana aittir. Yargıcın ‘Ben suçsuzum’ deme hakkı yoktur" cevabını verinceşaşırdı. Haklı olduğumu o da anladı. Ancakmahkemeye baskı kurdukları açık birşekilde ortadaydı.

bullet.jpgDaha önce, 1990’lı yıllarda benibitirmek için çok özel bir ekip iş başıyaptı. İngiltere’nin istihbarat servisleri MI5ve MI6’nın süper ajanları bana kumpaskurdu. Yakın dostum, Muhafazakar BakanMichael Mates, "Seni öldürecekler. Sakınotomobile binme" dedi… Şok yaşadım.Akıllı olmakla cesaretli olmanın arasındaçok küçük bir çizgi vardır. Bunu düşünerekekibime artık Londra’dan ayrılmamızgerektiğini söyledim.

bullet.jpgİki küçük uçak hazırlandı. Çok gizlibir tarlaya doğru yola çıktı. Tamamen benimkurguladığım bir projeydi. Bir de herihtimale karşı, Fransa’da bir yer ayarladık.Çünkü riskli bir uçuş olacaktı. Uçaklarıngeldiği haberini alınca yola çıktık. Çok dikkatlibir şekilde tarlaya ulaştık. İki uçaktanbirini tercih ettim. Aynı anda iki uçak dahavalandı. Fransa’ya indim. Uçak değiştiripKıbrıs’a geçtim. Gece de annemle onunmeşhur çorbasını içtik.

HÜRRİYET‘İ ALACAKTIM
bullet.jpgAsil Nadir, kendisine yapılan operasyon nedeniyle çok önemli bir adımı atamadığını söyledi. Nadir, "O kumpası bana kurmasalardı. Türkiye’de Hürriyet’i satın alacaktım ve milli bir çizgide yönetecektim. Önce Türkiye, önce Kıbrıs diyen bir medya oluşturmak için her şeyi yapacaktım. Dış güçler bana saldırırken, dönemin Ekonomi Bakanı Güneş Taner’in tavrı beni daha da üzdü. Çünkü rakip medyanın etkisi altında tavır alıyordu" dedi.

O AJANLAR CAN VERDİ
bullet.jpgKumpas kuran süper ajanlar, benimle irtibata geçti. KKTC‘ye davet ettim. Hepsi, gerçekleri anlattı. O ajanlardan biri ABD’de kalpten öldü. Bana suçlamaları yönelten masadan sorumlu olan kişi de beyin kanaması geçirerek hayatını kaybetti. Yargılandığım günlerdeki Adalet Bakanı da istifa etti ve kalp krizinden can verdi..

Link : http://www.takvim.com.tr/Guncel/2016/10/30/asil-nadir-anlatti-vatana-kacis-operasyonu

Video LİNK :

https://www.youtube.com/watch?v=vZUUnwqneJw&feature=em-uploademail

Etiketlendi:, , , , , ,

www.ozelburoistihhbarat.com

YÜKSEK STRATEJİ

strateji, istihbarat, güvenlik, politika, jeo-politik, mizah, terör, araştırma, teknoloji

Fight "Gang Stalking"

Expose illegal stalking by corrupt law enforcement personnel

İSTİHBARAT ALANI

Sınırsız, Seçkin, Sansürsüz, Kemalist Haber Blogu

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

